Trendovi

Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost odobrio gradu Šibeniku gotovo 80.000 kuna

Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost odobrio je gradu Šibeniku iznos od 79.882,50 za studiju.Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost odobrio je gradu Šibeniku iznos od 79.882,50 za studiju „Analiza primjene energetski učinkovitih sustava javnog prijevoza u gradu Šibeniku“. “Svjesni smo da promet u Gradu Šibeniku treba znatna poboljšanja i zato smo odmah pokrenuli niz aktivnosti s konačnim ciljem uspostave sustava koji će biti na razini europskih mediteranskih gradova. Od poboljšanja u postojećem javnom gradskom autobusnom prijevozu, uvođenjem novih vozila i poboljšanjima u smislu energetski učinkovitih vozila, s kojim projektom ćemo ...

saznajte više na poslovni.hr

U ZET-u planiraju još plinskih autobusa, evo kolika je cijena jednog

U cilju zadovoljavanja sve viših ekoloških standarda, u ZET-u još su 2009. godine u promet počeli uvoditi autobuse na pogon stlačenim prirodnim plinom.U cilju zadovoljavanja sve viših ekoloških standarda, u ZET-u još su 2009. godine u promet počeli uvoditi autobuse na pogon stlačenim prirodnim plinom, piše Zg magazin. Svih 60 plinskih autobusa, koliko ih ZET posjeduje, trenutačno je u pogonu (riječ je o 40 zglobnih i 20 solo autobusa), a iz gradske prijevozničke tvrtke poručuju kako planovi za nabavku dodatnih plinskih autobusa postoje i poručuju da će svakako pratiti i ostale europske trendove alternativnih pogona. Uvođenje još većeg broja plinskih autobusa očigledno koči i ...

saznajte više na poslovni.hr

Zagorci od četvrtka ostaju bez četiriju željezničkih linija

Ukinut će se nedjeljne linije na relaciji od Zaboka do Đurmanca, jutarnja linija od Gornje Stubice do Zaboka te subotnja linija od Varaždina do Konjščine.U cilju provođenja Programa restrukturiranja i racionalizacije poslovanja, HŽ Putnički prijevoz će od četvrtka izmijeniti svoj vozni red. Glasnogovornica HŽ-a Mihaela Tomurad Sušac kaže kako izmjene obuhvaćaju tek deset posto opsega prijevozne usluge, a većinom se odnose na vlakove koji voze vikendom. Na nekim će relacijama umjesto vlakova voziti autobusi, a manji dio vlakova prestat će voziti. Promjene se odnose na vlakove s vrlo malim brojem putnika i znatnom negativnom razlikom između prihoda i troškova, kaže glasnogovornica. Linije s najvećim gubicima Raspitali smo ...

saznajte više na poslovni.hr